Projekty marketingowe dla pharmy
Specjaliści firmy Marketing Pharma Group posiadają ponad 10-letnie doświadczenie obejmujące m.in. realizację kilkudziesięciu projektów marketingowych, e-marketingowych i sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim dla wybranych specjalizacji medycznych, z takich obszarów jak:
- tworzenie strategii marketingowych i e-marketingowych dla leków oryginalnych i generycznych (RX) oraz pro-zdrowotnyuch (OTC),
- opracowanie koncepcji i realizacja serwisów e-learningowych (eCME - electronical Continuing Medical Education) oraz produktowych - eDetailing,
- realizacja projektów marketingowych z wykorzystaniem przedstawicieli medycznych (Sales Force),
- tworzenie i realizacja unikalnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem mixu różnych narzędzi internetowych (m.in. e-mail marketing, Google AdWords, eCME, eDetailing) oraz BTL np.: direct marketing (spersonalizowana wysyłka materiałów reklamowych do baz adresowych lekarzy, gabinetów czy aptek),
- tworzenie strategii obecności firmy farmaceutycznej na kongresach i konferencjach naukowych (m.in. projekt i wykonanie stoisk wystawienniczych, opracowywanie konkursów oraz materiałów informacyjnych i reklamowych).